Auto-Moto
1) Dle našeho návrhu a pod naším dohledem byl postaven tento puritní
radikální custom. Tato stavba získala 4.místo na Bohemia Custom Show 2008 ,
cenu Best of show na MotoWims 2008 a 5.místo v mezinárodní
soutěži Bohemia Custom 2009.
Custom je osazen vzduchem chlazeným dvouválcem Ultima El Bruto
o obsahu 2300 cm3, výkon 146 koní, krouticí moment
190 Nm.Převodovka je 6-ti stupňová Rev-Tech, otevřený primární
řemen 3,5". Zadní plné duralové kolo vyrobeno na zakázku
s jednostrannou ozubenou rozetou využitou též jako brzdový kotouč,
přední kolo opatřeno výpletem.
Rám, olejová nádrž a zadní kolo v stříbrné metalýze,
blatníky a nádrž v černém klavírním laku. Výfuky jsou
dvouplášťové nerezové, sedlo černá kůže, ostatní komponenty vyrobeny
z hliníku v stříbrném matném eloxu. Pneu : přední 21", zadní
15" Avon 230/60. Ovládání obou brzd nožním pedálem
s přepouštěčem tlaku v poměru 80:20%.
2) Dle našeho designu byl postaven tento ultimativní vůz v kompletní přestavbě BMW E39 540i. Vůz je osazen atmosferickým osmiválcem 4,4l s komplexním tuningem celého ústrojí. Odstraněný setrvačník, vyvážená kliková hřídel, kované písty, ostřené vačky, přepracovaný systémem VANOS, leštěné sací a výfukové kanály, přídavný olejový chladič Porsche, stavba kompletní výfukové soustavy včetně laděných svodů, tlumičů výfuku a koncovek, samosvorný diferenciál, manuální 6ti stupňová převodovka Short Shift, náporové sání v nárazníku, zakázkový airbox, celková změna geometrie podvozku s vinutými pružinami s progresivní tuhostí včetně tlumičů Bilstein, nové příčné torzní stabilizátory, přestavba karoserie, individuální program řídící jednotky, anatomická sedadla, šestibodové pásy, závodní volant, přídavné budíky. Výkon přes 500koní, kroutící moment 580Nm.
3) Námi provedená přestavba a úprava BMW E89 35i. Vůz je osazen šestiválcem 3,0l přeplňovaným dvojicí turbodmychadel. Individuální program řídící jednotky motoru, rozšíření a nová geometrie podvozku, kompletně přepracovaná přední a zadní část karoserie vozu, chlazené brzdy, náporové sání v nárazníku, samosvorný diferenciál OS Giken, zadní přítlačné křídlo M2 GT. Vůz ještě čeká další evoluce úprav. Výkon 385 koní, kroutící moment 550Nm.